Pharmena SA - kampania „Moja REGENeracja”

Listopad 2015 – listopad 2016

Pharmena SA - kampania „Moja REGENeracja”

Włosy są niezwykle istotnym elementem kształtującym zarówno nasz wygląd jak i samopoczucie. Niezależnie od wieku ich utrata, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn, wiąże się z dużym dyskomfortem, stanowiąc problem kosmetyczny i psychologiczny.

Większość z producentów kosmetyków zapobiegających nadmiernemu wypadaniu włosów obiecuje bardzo dobre efekty, niezależnie od stanu owłosienia skóry głowy. Odbiorcy tej komunikacji skarżą się na rzetelność tych informacji oraz skuteczność samych preparatów. Konkurencja definiuje problem łysienia przestawiając go w większości wyłącznie jako męski, kierując przekaz do kobiet. W ten sposób powstaje niespójna komunikacja, skierowana pośrednio do grupy docelowej. Tym samym pomijana jest główna grupa docelowa, a jej znakomita cześć jest zrażona efektami kuracji z wykorzystaniem promowanych produktów.

Strategia komunikacji przyjęta przez agencję zakładała całkowite odwrócenie narracji i wyróżnienie się unikalnymi przesłaniami, mówiącymi, że nie ma „cudownego” leku na łysienie. Skupiono się na komunikacji w zakresie profilaktyki, a nie przeciwdziałania - kiedy to często jest już za późno na stosowanie produktów kosmetycznych.

Do współpracy zaproszono 4 ekspertów: psychologa, dermatologa, trychologa i stylistę fryzur, co umożliwiło generowanie przekazów poruszających wszystkie aspekty związane z utratą włosów.

Jednocześnie komunikowano substancję Regen7 (zawartą wyłącznie w produktach - dermena hair), co pozwoliło także na rozszerzenie kontekstu o tematy związane ze skórą (dermena skin care).

Kampania spotkała się z dobrym odbiorem wśród dziennikarzy. Problemem zainteresowały się redakcje dedykowane bezpośrednio grupie docelowej kampanii. Molekuła Regen7 zaczęła być rozpoznawalna. Odzwierciedleniem tego jest wygenerowanie dotychczas kilkaset publikacji w mediach.

Inne Case studies

Tak działamy

zobacz wszystkie

Grupa NEUCA SA - Komunikacja wokół programów aptekarskich

Rosnąca konkurencja i zwiększające się z roku na rok usieciowienie rynku znacząco wpływa na komfort pracy farmaceutów. Wyzwania, jakie stawia przed nimi współczesny rynek powodują, że wielu z nich potrzebuje wsparcia, szczególnie w zakresie obszaru związanego z kierowaniem zespołem oraz  z  doborem zamówień towaru do apteki.

więcej

CI Games - audyt komunikacyjny

Cyklicznie organizowany audyt prowadzonej komunikacji w firmie, pozwala na weryfikację opinii pracowników na temat dotychczasowej sytuacji wewnątrz organizacji, zebranie cennych opinii, a na tej podstawie, wypracowanie rekomendacji dalszych działań.

więcej

Zortrax SA – komunikacja zmiany planów

Zortrax jest europejskim liderem w dziedzinie druku 3D. Produkty Zortrax wykorzystywane są m.in. w medycynie, inżynierii i architekturze. Spółka, po wcześniejszych udanych emisjach akcji i obligacji przygotowywała się do debiutu giełdowego.

więcej

Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy – pozycjonowanie eksperckie

Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy specjalizuje się m.in. w zakresie prawa rynku kapitałowego, prawa handlowego i obrotu międzynarodowego, prawa pracy i prawa podatkowego. Przedstawiciele Kancelarii mają szerokie kompetencje, pozwalające na komentarz bieżących wydarzeń o charakterze prawnym, dotykających wielu dziedzin życia gospodarczego w kraju.

więcej

Mennica Skarbowa SA – komunikacja korporacyjna i pozycjonowanie eksperckie

Mennica Skarbowa jest jednym z liderów na polskim rynku sprzedaży złota inwestycyjnego oraz innych metali szlachetnych. Spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych znajduje się w procesie dynamicznego rozwoju, zarówno rozbudowy portfolio swoich produktów, jak i struktur sprzedażowych. Intensyfikuje również swoje działania marketingowe.

więcej

Europejski Fundusz Energii SA – komunikacja korporacyjna

Europejski Fundusz Energii jest grupą kapitałową, której strategia rozwoju przewiduje zaangażowanie w segmencie nowych technologii oraz aktywność w sektorze energetycznym w Polsce i za granicą. Spółka rozpoczęła też inwestycję w odkrywkową kopalnię bursztynu w Możdżanowie, koło Słupska.

więcej