Grupa NEUCA SA - Komunikacja wokół programów aptekarskich

Kwiecień 2016 – do teraz

Grupa NEUCA SA - Komunikacja wokół programów aptekarskich

Rosnąca konkurencja i zwiększające się z roku na rok usieciowienie rynku znacząco wpływa na komfort pracy farmaceutów. Wyzwania, jakie stawia przed nimi współczesny rynek powodują, że wielu z nich potrzebuje wsparcia, szczególnie w zakresie obszaru związanego z kierowaniem zespołem oraz  z  doborem zamówień towaru do apteki.

Elementy te mogą w znaczący sposób wpłynąć na kondycję finansową poszczególnych placówek. Farmaceuci zdają sobie sprawę z konieczności wsparcia biznesowego i sami aktywnie go poszukują. Takim wsparciem mogą być programy partnerskie oferowane przez dużych hurtowników. Programy aptekarskie oferowane przez Grupę NEUCA, jako jedyne na rynku pozostawiają im niezależność zarządzania, co pozwala zachować autonomię i pozytywnie wpływa na sytuację ekonomiczną apteki.

Zadaniem agencji było zbudowanie większej rozpoznawalności programów skierowanych do niezależnych aptekarzy. Komunikacja skierowana była do farmaceutów, pacjentów i środowisk branżowych.  Do współpracy zaproszono ekspertów z różnych dziedzin, dzięki czemu generowane przez agencję przekazy były różnorodne, dotycząc zarówno programów partnerskich, zarządzania apteką, marketingu aptecznego, suplementów diety i wielu innych, związanych z apteką tematów.

Działania agencji zostały dobrze odebrane przez dziennikarzy zarówno branżowych, jak i tych, którzy na co dzień zajmują się tematyką biznesową, zdrowotną czy lifestylową.  Do tej pory w ramach działań agencji udało się wygenerować kilkaset publikacji.

Inne Case studies

Tak działamy

zobacz wszystkie

Pharmena SA - kampania „Moja REGENeracja”

Włosy są niezwykle istotnym elementem kształtującym zarówno nasz wygląd jak i samopoczucie. Niezależnie od wieku ich utrata, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn, wiąże się z dużym dyskomfortem, stanowiąc problem kosmetyczny i psychologiczny.

więcej

CI Games - audyt komunikacyjny

Cyklicznie organizowany audyt prowadzonej komunikacji w firmie, pozwala na weryfikację opinii pracowników na temat dotychczasowej sytuacji wewnątrz organizacji, zebranie cennych opinii, a na tej podstawie, wypracowanie rekomendacji dalszych działań.

więcej

Zortrax SA – komunikacja zmiany planów

Zortrax jest europejskim liderem w dziedzinie druku 3D. Produkty Zortrax wykorzystywane są m.in. w medycynie, inżynierii i architekturze. Spółka, po wcześniejszych udanych emisjach akcji i obligacji przygotowywała się do debiutu giełdowego.

więcej

Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy – pozycjonowanie eksperckie

Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy specjalizuje się m.in. w zakresie prawa rynku kapitałowego, prawa handlowego i obrotu międzynarodowego, prawa pracy i prawa podatkowego. Przedstawiciele Kancelarii mają szerokie kompetencje, pozwalające na komentarz bieżących wydarzeń o charakterze prawnym, dotykających wielu dziedzin życia gospodarczego w kraju.

więcej

Mennica Skarbowa SA – komunikacja korporacyjna i pozycjonowanie eksperckie

Mennica Skarbowa jest jednym z liderów na polskim rynku sprzedaży złota inwestycyjnego oraz innych metali szlachetnych. Spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych znajduje się w procesie dynamicznego rozwoju, zarówno rozbudowy portfolio swoich produktów, jak i struktur sprzedażowych. Intensyfikuje również swoje działania marketingowe.

więcej

Europejski Fundusz Energii SA – komunikacja korporacyjna

Europejski Fundusz Energii jest grupą kapitałową, której strategia rozwoju przewiduje zaangażowanie w segmencie nowych technologii oraz aktywność w sektorze energetycznym w Polsce i za granicą. Spółka rozpoczęła też inwestycję w odkrywkową kopalnię bursztynu w Możdżanowie, koło Słupska.

więcej